2015年3月27日 星期五

一人前2014 (下)

近日整理食物相片, 回顧我的一人前
食物轉變唔太大, 來來去去都係果幾味
無聊時會擺設裝飾一下, 肚餓時就會好求其




蒸魚餐, 配蕃薯飯、紅豆糙米飯、小米飯、白飯


碟頭飯、炒飯, 配蘆筍、菜心、菠菜 


海參冬菇瑤柱飯


苦瓜炒蛋飯


仲有苦瓜拌飯

三色椒伴飯


意粉, 通常晚餐煮多些, 隔天午餐蒸熱食


撈白麵、 鮑魚麵


湯白麵、韓國粉絲, 湯底豆漿, 冷麵汁


米粉餐, 配蘆筍、小棠菜、筒篙菜、皇帝菜


麵包餐



這個葉叫"南非葉", 味苦
有研究說含高量的抗氧化劑, 有抗癌功效
氣功師兄說他很多年前親自到南非帶2個小苗回港
在氣功場外圍種植至今, 歡迎學員採摘或折枝回家種植
我採摘咗幾塊南非葉, 嚐試夾麵包
實在太苦, 苦過我的中葯, 無恒心堅持每日食
加上當時手脚麻痹並未全退 
當晚又感覺到麻痹增加, 決定放棄
查實, 可能係心理影響
因為google咗"南非葉", 話佢好處多多....
而身体虚弱、手脚麻痹、骨瘦如柴者要慎服


蕃薯, 有時做早餐, 有時做午餐, 配綠茶、檸檬水、紅菜頭濃湯、黑豆海帶湯 


有時簡簡單單食沙律餐


有次午餐食多多蔥粒薯仔


有次用蕃薯粉加粟米甘荀蔥粒煎成蛋餅


防癌蔬果汁2014(下)(遲下再詳細分享)
書中建議最好在早上飲用, 可代替早餐
如有興趣,可以睇下防癌蔬果汁2014(上)
而我有時會做早餐有時做午餐
天氣轉涼後, 完全停止了


而早餐最後的選擇有.......麥皮 


下午茶小食有香蕉餅乾 


低糖砵仔糕

已習慣唔購買肉類煮食, 所以每日會食些小堅果補充營養
腰果, 杏仁, 合桃, 核桃交替吃







2 則留言:

  1. 相當精彩,賣相都好好呀...
    我一人前好求其,要向你學習呢 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知有無錯, 有時都幾煩, 以我的情況黎講, 米粉麵條都唔係好確定合適與否, 而米飯又唔想只煮一人份量, 食隔夜飯都係無辦法之中的辦法, 所以有時儘量配答幾條蔬菜.

      刪除