2014年11月22日 星期六

海鮮灼蒸蒸

昨晚預早慶祝葉先生生日海鮮餐, 三鮮一湯

鮮檸灼海蝦, 半斤50大元




點些少泰國海鮮醬, 用韓國芝麻葉包住食, 芝麻葉有點搶, 有點蓋過海蝦鮮味, 但我實在喜歡, 咩都想試下夾唔夾^^


清蒸蝴蝶蚌, 半斤60大元
第一次見這個蚌, 檔主話鮮味十足, 每年好少時間有售, 敎路蒸3分鐘, 我蒸左4分半鐘,  蒸到大部份完全打開

這個蚌的確好鮮味, 半開的蚌味鮮再加嫩口多汁, 正


蔥蒜蒸蟶子皇, 8隻170大元, 蒸3分鐘

係都要用芝麻葉, 哈哈

仲有南瓜蕃茄濃湯, 偷懶無用攪拌機, 只用薯壓壓蓉成濃湯, 有些少渣又幾好味.
材料: 南瓜、蕃茄、蕃薯


食飽清理時, 才發現蝴蝶蚌何解叫蝴蝶蚌
原來, 反轉睇的確似隻蝴蝶

6 則留言:

  1. 海鮮餐正呀 ^^
    蝴蝶蚌我都未見過喎,留意下先 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 值得試下, 十足打開會有丁點過火, 但一樣咁鮮味^^

      刪除
  2. 嘩 ! 你嗰邊既街市咁貴既 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 楊屋道街市, 覺得蟶子皇比較貴, 無掛$牌, 叫左8隻至知要$160斤, 記得舊年$100-110斤@@
      我估依三味應該平過出街食^^

      刪除
  3. 吓 ~ 楊屋道街市 d 餸咁貴 ? 我記得以前好平架 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時平d有時貴d, 我果日夜左去無四維行格價 =.="

      刪除