2015年3月18日 星期三

蔥花蒸包

之前見網友阿肥做咗靚靚"香蔥煙肉花卷"
一直想試用蔥花做蒸包, 可惜葉先生唔多吼無餡包
所以遲遲未開工... 
前日終於買咗2蚊雞蔥, 開工了





材料: 
中筋粉 300 g
酵母        3 g
糖           8 g
鹽           2 g
水        165 ml
橄欖油   10 g

餡料: 蔥粒, 五香粉, 鹽, 橄欖油

麵糰打好休息發酵30分鐘, 加些少中筋粉搓揉消氣
今次留起咗2個40g下次檔老麵用
其餘分割約160g幹平掃橄欖油, 加五香粉鹽同埋蔥粒


卷好切件用竹籤壓邊


分割18個, 每個約13g


幹平掃橄欖油, 加五香粉鹽蔥粒 


疊好用竹籤壓花邊

另一花款


仍需多多練習 


發酵30分鐘, 冷水放入鍋計蒸12分鐘, 水滾轉中火,  最後3分鐘轉小火, 熄火焗5分鐘, 打開小小蓋邊再待5分鐘, 之後慢慢開蓋
( 相機白平衡唔多平衡, 嘗試用photoscape執過, 但唔多順眼

都係用返原件相片, 所以, 以下顏色有點偏差的 )








***
昨晚, 知道一位親人有重病, 當刻心情沉重...
回想自己的經歷, 彻夜难眠
祈求只在最初最初期, 一切順利平安
***






8 則留言:

  1. 你啲包好多造型呀,我冇你咁好心機呢 :p
    係啦,親人有病感覺好難受... 祝願你親人只係小病,好快好番哂 :)
    你都係呀,保重身體,心情起伏會對你有影響,要乖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新手樣樣都想試下^^
      多謝阿肥的祝願及提點!
      有甲狀腺毛病陪伴成長關係, 一直以來都儘量以平常心去面對各樣事情, 儘量唔緊張, 儘量小發皮氣...
      但遇到重要事情實在難免波動一下, 無問題的
      (葉先生見到又會話"你最大問題就係時常以為自己已經無問題")

      刪除
    2. 甲狀線? 我都比佢搞左我大半生時間,為左佢,我做左兩次手術,而家每日都要食藥黎補充...個樣又同以前唔同 ><... 初初都有啲灰,但知道呢個病同情緒好大關連,所以我呢幾年更加提醒自已要放鬆...
      原來大家都係同道中人,大家都要加油喔 ))))))

      刪除
    3. ((( 大家都要加油 )))
      係呀, 放鬆好重要!
      有些人一生無病無痛, 亦有些人同時有多種病痛
      灰過就算, 有病醫病, 只要有得醫就是好
      而我有2粒細小腫瘤唔需要做手術, 要每半年例行檢查, 家中有2人就做了, 同樣要吃補充劑.

      刪除
  2. 人生無常, 這就是為何我老公要多帶我出門, 只有這樣才可真正遠離煩擾..........

    親人有病真系切膚之痛, 希望他/她早日康復.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝女俠祝福!
      無錯, 人生無常, 參透就會董得珍惜.

      刪除
  3. 回覆
    1. 細個的每次要2-3個至夠飽, 2個人食好快食完架.

      刪除