2013年6月8日 星期六

九州8天自由行2013(春) Day 3

11 Apr 2013 Day 3~由布院溫泉旅館, 金鱗湖
 

今日天陰有雨好凍, 4-11度,
早餐後, 大家寄存部份行李在酒店,
帶著3天行李出發遊玩由布院大分及別府,
乘坐9:24分特急ゆふ71號往由布院,
指定席, 車程2小時10分鐘 





人多移動會較緩慢,
預早預早再預早到車站,
有充裕時間拍車拍車再拍車.

黑色燕子列車
 


藍色sonic列車


較高月台新幹線白色燕子列車, Day7 會再黎乘搭往熊本.






往由布院特急紅色列車


我地個車長












韓國電影"神漢流氓", 有笑有淚, 好睇.
 

先往車站休息室旁邊儲物柜放置行李







由大馬路向由布岳一直走




有長途巴士中心



沿途有手信店, 雜貨店, 食店.








又見倒想買的串燒爐.


"答問無用", 洗唔洗咁有個性.




午餐餐館環境


年紀大, 屈腳坐地唔岩我地


 

我的地雞鍋, 有火爐要坐開一張枱自己食.

果然非一般的地雞, 肉質結實唔鞋口,
皮帶點煙韌彈性十足而且全無油膩感.  


葉先生的天婦羅餐

各成員的餐















路經B-speak 店訂購卷蛋糕賞湖後領取

金鱗湖附近有多間特色商店, 可惜無時間好好的逛下







好靚好精緻又好貴










剛好到達湖邊時雨開始停了


WOW

仙境








下雨, 還擔心遇見不到牠們




優遊自在








路邊有一兩棵櫻花樹



數間商店外設有手湯










送給老媽的櫻花傘, 遇水櫻花才會浮現出來










有成員到B-speak取蛋糕, 有成員到超市購物

返回車站取行李, 致電Poppoan ぽっぽ庵溫泉旅館老闆開車接送.
一泊二食, 每人Yen13,650 





旅館規模唔大, 共有5個房間,
4個房間設有半露天風呂;
另設有2個公眾風呂,
黃布簾室內風呂, 藍布簾露天風呂


浸泡前先洗澡



黃布簾~室內風呂



藍布簾~露天風呂






我地間房


玄關位




房間寬敞而且充滿禾乾草香味, 唔錯


















天氣寒冷, 水溫剛好,
先來個一泡湯........好舒服.

 

6時正吃豐富晚餐




梅酒

























雪糕

回房間時, 床鋪已準備好了.

甜品及生果


原隻菠蘿由成員細心去皮起釘, 辛苦晒.




朱古力味售罄, 只剩原味, 濃郁奶香, 好好味.


傾下食下whatsapp下後, 各自回房間泡湯趣,
二泡湯完一身鬆晒好舒服, 睡魔急Call,
房間有暖氣, 室外凍冰冰, 再出去泡露天風呂的動力已沒有了.


 
明天: 別府地獄, 海灘沙浴
  
 












 







6 則留言:

  1. 好野 ~ 睇到第3日啦 !! 加油呀 ~

    回覆刪除
  2. 你好呀~~因為我遲下都會去九州..
    所以上網搵到你個blog...都希望可以參考下你d行程啦..
    不過我有少少問題想問下你架..
    我都諗住買北九州JR pass..但係咪一定book埋位架??
    因為我唔係好清楚係點.我以為係好似普通jr咁...麻煩晒你

    回覆刪除
  3. 你又就黎出發啦 ...... 幾時有 day 4 呀 ?

    回覆刪除
  4. 你好,我都計劃緊去九州,另外我都想買下烘焙材料工具,但富澤的九州店好似未開,有冇其他類似的店鋪?

    回覆刪除
  5. 你好~請問你從那裡去熊本? 是否用JR PASS? 有沒有此BLOG?
    另外, 是否知道JR 熊本站是否有放行李尺寸的LOCKER?

    回覆刪除