2015年2月12日 星期四

蘿蔔絲蒸包

白蘿蔔營養價值非常高, 
上星期五用黎做餡整左好多包, 
餡料之前已試過多次做蘿蔔絲煎餅, 
做蒸包都係第一次, 
而今次會加入少許炒香冬菇, 
味道應該都唔錯, 
忙左一個下午完成24個蘿蔔絲蒸包, 
準備隔天送給朋友及家人試試吃,
一日跑2場早出晚歸, 
無左午睡休息時間都唔覺倦, 
因為有麻雀玩, 又有獎抽.




材料:
中筋粉 500 g
酵母        6 g
糖         20 g
鹽           4 g
水         246 ml
橄欖油   15 g
豆渣      40 g

餡料: 白蘿蔔, 冬菇(豉油, 麻油,糖略醃), 蔥粒 
調味: 鹽, 麻油, 胡椒粉(大量), 黑椒粉(少許), 五香粉 

慢火炒香冬菇及蔥白


今次打好麵糰休息30分鐘, 分割每個約35g

包餡發酵30分鐘, 冷水放入鍋計蒸15分鐘, 水滾轉中火,  熄火焗5分鐘, 打開小小蓋邊再待5分鐘, 之後慢慢開蓋


合我口味, 唔知合唔合各人呢?


隔天用煎pan慢火煎熱, 變成蘿蔔絲煎包, 外皮香脆更合口味


剩餘餡料隨手加入些少高筋粉及五香粉拌勻, 慢火煎成蘿蔔絲餅


朋友午餐飯聚, Assaggio Trattoria Italiana
4個女仔4款主菜share食, 海鱸魚皮脆肉嫩好好味, 青醬意粉及意大利飯都唔錯, 牛牛我唔吼的.



家人團年夜飯, 今年又有"壓歲錢抽獎", 我抽到2佰大元啊, 哈哈哈!





2 則留言:

  1. 你呢個曲蘿蔔絲蒸包我啱呀,我又試下先 ^^

    回覆刪除