2015年4月12日 星期日

沖繩8天自由行2015(春)

未完成的遊記, 我記得的....
九州春(已完成3天)、九州夏、首爾(已完成5天)、高雄、沖繩、台北
再次到訪沖繩, 再累積多一個

今次出門最唔放心的是珍珠蕃茄 
打算將有果實的一盆寄養到大姐家
昨天大姐專程來接走了
真係唔該晒
其餘的花花草草就用綿線過水法吊命

出發前至黎發燒出疹背脊朘痛
因為上星期到元朗學氣功時被蚊咬過大脾
擔心感染到登革熱
好彩昨日驗血一切正常
今天燒大至退了, 但疹仍在,
呵呵, 可以執行李.....

希望, 2個珍珠蕃茄仔快高長大, 2朵小花可以結果
希望, 利出境, 順利入境










11 則留言:

  1. 又去玩,好啊,儘情 enjoy la,今次唔會有颱風增慶 ^^
    嘻嘻,我都係,星期三出發,一條友去台北扮偽文青 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 無咁好彩掛^^ 今次天氣都唔錯,頭3日較涼,後5日較熱。雞場等飛中....
      一個人出門,强呀!我未試過呀,無胆無勇氣。
      你事事要加倍小心提高警覺性啊!也祝你順順利利旅途愉快^^

      刪除
    2. 回來了嗎? 沖繩今早有地震呢... 祝旅途順利 :)

      刪除
    3. 今日下午机@@
      上年走就打風,延遲2日飛,今日走就地震海嘯。
      市面好平靜,當地人生活如常,請放心。
      你呢?回港未?花蓮今早亦地震,有影響嗎?祝你也順順利利^^

      刪除
  2. 唉 ~ 小妹正打算去 高雄 行個圈 ...... 即係話 .... 我唔洗指意取經啦 =.="

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋好悶下架,多數去超市,行下夜市,去過鐵路博物館,最遠去過佛光山的佛陀紀念館^^

      刪除
    2. 其實 高雄都冇咩好玩 ! 3 日 2 晚都夠 ~ 我想問 .....
      1) 高雄出市區 ( 美麗島 ) 真係 1x 分鐘 ok ?
      2) 有咩好提意 ?
      謝~

      刪除
    3. 高雄機場 出 市區 ( 美麗島 ) 1x mins ok 嗎 ?

      刪除
    4. 有時間的話多留2日, 感覺無咁趕, 比較悠閒d輕鬆d.
      機場去市區好快, 去美麗島都係1x 分鐘.
      除左"鐵路博物館"同"佛陀紀念館", 有個"駁二藝術特區"有多個特色展館,室外有數個大公仔動物展品,有興趣的話去睇下吖.^^

      刪除