2014年8月19日 星期二

芝士紅豆+黑芝麻豆渣包



上星期整左一口砵仔糕, 留起粒粒紅豆, 加埋整黑芝麻豆漿留起豆渣, 做左紅豆豆渣包, 葉先生話包包好軟熟, 但太少紅豆.




昨日用埋剩餘粒粒紅豆加埋芝士痴住做饀, 今朝葉先生話唔錯. 


本來影包包

睇下影下, 影左好多花花

海棠



中途掉落左2朶




同場加映靚靚紫色洋桔梗





6 則留言:

  1. 你屋企啲植物好靚呀 ^^
    放植物嘅地方係窗台嗎? 望落去好似一個小花園 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞! 我家無花槽無露台, 唯有放窗台, 有個天台就太好喇.
      現時有3個菜盆, 種緊通菜、小松菜、生菜, 每日睇下打理下, 暫時收割過2次通菜, 農夫真係唔易做.

      刪除
    2. 我都好鐘意種野,成日講有個天台就發喇...
      就係因為種室內有好多蚊螆仔飛黎飛去,所以唔敢泥種太多...:(

      刪除
    3. 睇人家天台種植好精彩, 真係越睇越鐘意.^^
      植物引來的蚊螆仔飛黎飛去都幾煩架, 我家黑翅蕈蠅生活在泥土表面, 平時會穿梭植物間, 我放置痴蚊黃色黏紙, 等佢地自投羅網, 效果唔錯.

      刪除
  2. 我都好鍾詫 紫色洋桔梗

    回覆刪除
    回覆
    1. 忘記淋水, 有一棵好似救唔返咁樣.

      刪除