2009年9月3日 星期四

梅酒2009~送老友

梅酒2009~雙蒸

約了3位老友吃晚飯, 送上今年四月浸釀的梅酒, 每人一小樽.



5 則留言:

  1. 可否教我釀梅酒
    謝謝

    回覆刪除
  2. 我上年四月也浸了,味道不錯! 已經飲了一半…
    上年用了雙蒸,今年試用米酒。

    回覆刪除
  3. 係呀,分兩次買的。
    我想試下青與熟的分別,吃時熟的林,青的有小小爽,昨晚給朋友飲,都說好正!
    今年要浸兩瓶,試下一瓶青,一瓶熟的,浸後有無分別。
    如果在街市見到有青梅賣時,請通知一聲。

    回覆刪除
  4. hi,請問你浸梅酒的青梅係酸定甜架?因為我今日買了青梅,試食左2粒,但係好酸架?咁可唔可以要黎浸梅酒架?thx

    回覆刪除
  5. 唔該哂你ar,我末食過新鮮青梅,唔知係咁酸架!!我的青梅係元朗買架

    回覆刪除