2016年9月18日 星期日

瑞士2016 行程

每次出門回來都會想下講下下次去邊度玩
6月中泰國回來後就決定去瑞士見識下
我同葉先生並無遠程自由行經驗
最遠去過西葡, 跟鴨仔團的
今次自己安排遠行瑞士, 所有都係由零開始
訂機票.選酒店.睇書.遊記.景點.交通.....
加上7.8月份期間有各樣年檢覆診檢查
可以講, 只有3個月時間揾資料安排行程
計劃時間上真係唔足夠的




安排行程方面, 葉先生完全交比我
只係強調唔可以太多景點
久不久就响樹依依鵝鵝 
唔可以勞累, 唔可以再生蛇
我話得得得
傻瓜, 生蛇後再生蛇嘅機會係好微好微好微架


9月中瑞士開始入秋
市區天氣大約10-18度
山區氣溫較底, 大約5-10度
我哋只係額外購買沖鋒外套上雪山
應該頂得住


一般資料都話瑞士物價高消費高
外食選擇唔多亦唔啱我
所以柴米油鹽都會帶
麥皮.米.藜麥.通粉.尤其福字泡麵絶對有需要的
乾糧.果仁.朱古力.零食....
早餐自己煮.晚餐儘量煮
平時爆喼回港, 第一次爆喼出門


今次行程一半市區一半山區
首選有小廚房的公寓.酒店
有電梯,有沖涼.廁所,有雪柜,有電水壺
唔好咁細,唔好咁舊,唔洗有露台
價錢平.交通方便之餘最好有景觀
其實我哋要求都唔算好高姐
輸入條件後, 選擇唔多 
一定.一定係太近出發日期
人家早早就計劃好


單次交通費非常貴 
瑞士半價證Swiss Half Fare Card
要每次花時間買票唔夠方便  
所以唔想左計右計 
一張15天瑞士火車通行證Swiss Travel Pass 攪掂
包括火車.電車.地鐡.巴士.船.博物館
今次主力安排大距離移動
每日行程, 到時再睇天氣.身體狀況而定

景點
葉先生話一半時間湖江山色驚我會悶
點會悶架, 全程响山區都無問題呀
少女鋒.馬特洪鋒都會去
唔小得飄零燕凱迪村
有youtube真好, 睇咗第一集飄零燕回味 
好快就可以親身實地經歷
唔洗幻想瞓草地睇藍天白雲 
希望唔會一腳一身牛屎

今次同家姐姐夫差唔多時間出門
佢哋德國奧地利自駕遊
各自編排行程後發現有一日大家都在列支敦士登
咁就相約異地一日遊

瑞士, 好多地方值得去, 要取捨都唔容易
加上唔想轉換多次住宿點, 以免過度勞累
所以, 瑞士一次係玩唔完的

家姐話: 出外旅遊, 只要2個人在一起, 去邊都無問題
對.極.了. 




** 瑞士 2016 **

瑞士2016 行程
Day 1,2 Zurich > Lausanne > Vevey > Montreux
瑞士購物 WMF profi 不鏽鋼煎pan




8 則留言:

  1. 出爐喇,我呢兩日都諗起你,記得你差唔多出門去瑞士了 :)
    我兩次去瑞士都係6月,兩次上雪山都好凍 (我怕熱唔怕凍),所以,如果9月份秋天嘅話,應該會有番咁上下,提議要帶輕便羽絨 + goretex (擋風)... 希望你同葉生玩得盡興,等你遊記呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 18號出發了^^
      市區17度左右,涼爽唔凍,行走時都好舒服。
      早2日移動到格林德瓦,我哋都帶咗背心羽絨.手套.冷帽....或者著多一兩件虧佬底衫褲,仲有細細個熱水樽上雪山頂用,放心。
      昨日上First 健行,天大地大,太正了。

      刪除
  2. 嘩~真開心!! 瑞士未去過 . 期待你既遊記 ^v^/
    而我依幾個月都好忙.呀曈+奶奶過身(同老公嘈左好幾多交 等等 ) 所以未有心神寫blog ~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來發生事,唔怪得咁耐無更新.
      我睇完覺得好難過,你哋失去至親必定更加傷心,尤其曈曈...只想係我睇錯誤會意思。
      大家心情差,説話可能語氣重,你讓下我,我又讓下你,好快無事.....
      痛苦需要時間淡忘,希望你哋一切安好。

      刪除
    2. 哈哈 ~ 呀曈係開學後忙功課.而奶奶係老公呀娘.2邊唔關係架 !!
      至於鬧交...其實對上依14個月 ( 約由舊年5月至9月左右) 老公有太多野都被安排...好舊唔嘈 ....

      刪除
    3. 嗚..嗚..嗚..
      妤彩真係我誤會, 當時嚇咗一野, 個心離一離呀!
      曈曈無事實在太好喇! ^^

      刪除
    4. 哈哈 ~~ 我自己睇返都覺得自己寫得衰 ^0^"
      至於同老公嘈交....唉!!人人都話要嫁個孝順既...而我... 就嫁左個愚孝+愚忠.再加上自己性格關係 (生老病死睇得好開).所以好難唔嘈 =.=". 但依家都算好返d啦!

      刪除
    5. 大家唔好估估下, 等心平氣和時慢慢講,實無事的^^

      刪除