2016年4月24日 星期日

韓式素菜拌飯

今年咩事呀? 
幾乎成個4月都潮濕.落雨.有霧
用漂白水抹走牆壁霉菌唔夠2星期
其他地方又開始出現
我暈喇 @.@

喜歡韓劇亦喜歡韓食
我家附近有間韓式餐廳
食物質素價格服務都唔錯的
每個月都會去2-3次
多數會點石鍋拌飯.海鮮烏冬.拌涼麵.紫菜卷飯...
最鐘意點拌飯, 貪佢有五色蔬菜而且唔油膩

自家整其實都唔太難



雪柜時時都有盒涼拌大豆芽.羅馬生菜.青瓜.雞蛋
隨便準備其他蔬菜搭配
涼拌菠菜.清炒甘荀絲.蒜炒蘑菇.早幾日煮完湯底嘅海帶.
加埋糙米紅米飯 


多多料小小飯.拌下拌下


一碗攪掂最啱渣住食.煲劇





6 則留言:

  1. 係啦,啲天氣奄奄悶悶,濕氣超重,搞到個人想病想病咁 ><
    你呢個飯好吸引呀,加埋隻煎蛋,無得輸 ^^ 點解你長時間都會有盒涼拌大豆芽嘅? 自己整架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前自家發過大豆芽.黑豆芽, 成功率好底, 大豆質素.温度因素.....
      去過淘寶想淘返部豆芽機, 發下豆芽.菜苗.最後都係放棄了

      睇過資料, 話大豆芽營養值比大豆更高, 尤其適合中年女性.更年期女性.癌症病人
      所以時時會買超市的大豆芽做涼拌儲備, 隨時加餸^^

      想起沖繩通堂拉麵店, 每次拉麵未上, 都趙佢好多美味的綠豆芽^^

      刪除
    2. 係? 原來大豆芽咁有益,咁我都整多啲先 ^^

      刪除
  2. 仲有,唔好意思,問多個問題,我見你都有用豆渣黎整野食...
    咁請問整完豆漿後,你係點處理啲豆渣再攞黎用?
    唔該哂 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咩都想加入去儘快用完佢, 無處理濕濕地直接用^^
      豆渣煎蛋餅
      豆渣薯蓉蔬菜煎餅
      豆渣麵包
      豆渣麵屎湯
      豆渣麥皮

      刪除
    2. 明白,總之就係儘快用左佢 XD

      刪除