2016年4月8日 星期五

菠蘿壩蝴蝶園






以前去城門多數環繞水塘行一圈
26/3/2016 第一次行菠蘿壩自然教育徑
起點在小巴站頭旁的樓梯往上行


全程慢慢行只係用咗大約半小時
沿途有樹蔭, 而且更接近水塘邊, 感覺特別涼快舒服 


尾段拾級而上即可連接大路繼續環繞水塘行一圈
或者原路折返返回起點


而我哋選擇到附近的"蝴蝶園"
當日有幾位熱心的導賞員姐姐從旁講解


園內有幾個標示牌, 經導賞員姐姐講解變得較為有趣味


姐姐送咗個紀念品比我^^



見有三數款蝴蝶四處飛
只能用手機遠距離拍攝

用軟件放大



休休閒閒, 影下花








影下草







影下小昆蟲







可惜, 在"賞蝶園"下午茶點期間, 有對小情人"耍花槍"
女的好似據理力爭碟碟不休
男的最終底受不了, 駁嘴
結果
女的變本加厲近乎失控,  要求"掟煲費"
聲調震動整個園區......


何必呢?  唯有走人


近小巴站的綠油油楓香樹, 好靚
春天來了


下次要帶備相機捕捉蝴蝶^^




4 則留言:

  1. 而家啲人真係自私無極限 :(
    第一張草草相我鐘意呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係, 嘈嘈貢, 嚇走晒d蝴蝶...
      我都好鐘意果張三葉草, 有白邊睇落更加靚.

      刪除
  2. 我都好驚見到鬧交既情侶 .... >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 大庭廣眾鬧交真係好肉酸, 黑面米算囉.....

      刪除