2015年8月7日 星期五

平安二週年





出前一丁, 福麵, 出前一丁, 福麵, 出前一丁, 福麵.....
今次出前一丁勝出
配杯有益綠豆水加返些少分數

昨日電腦掃瞄年檢, 一直擔心近月情緒波動問題會有所影響
慶幸驗身報告大至正常, 其他白血球偏低胆紅素肝酵素甲狀腺等小問題慢慢再處理 

老爸離世, 傷心難過, 但偏偏要顧慮身體狀況而要有所抑制
可能日有所思夜有所想, 上月儀式完成後, 只有我夢見老爸
暫時有6次, 其中2次有重要意思傳遞
老媽話, 可能老爸最疼錫果個係我
大姐話, 可能我磁場比較底
而我話, 係老爸在保佑我

哈哈! 昨晚回家已慶祝

4 則留言:

  1. 太好喇,身體健康最為重要 ^^
    你爸爸亦會替你開心呢,加油呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您阿肥!
      我會繼續努力站到成功那邊的^^

      刪除
  2. 有時過份抑制都未必是好 ! 小心身體 . 順其自然吧 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 偶有想起日常生活細節時, 仍會情不自禁流眼淚的, 無錯, 就順其自然吧

      刪除