2015年6月10日 星期三

放手



老豆
只要你唔放棄,我哋係唔會鬆懈的

最終你放手了,我哋亦無奈地要放手
萬二分唔情願的要.接.受.事.實.
你離開我哋整整7日了
仍然未能接受的事實
仍然未有勇氣打開電腦睇你的相片
更莫說video

寫到這裡被打雷聲擾亂了一下
準備去關窗, 但正在出太陽
老豆, 你有說話要對我講嗎?
想多了....  

老豆
我哋會準備你喜歡的食物, 再過幾日你一定要記得返泥
我哋會迫在你的房間等候, 你一定一定要記得返泥睇我哋

只想你不再辛苦
只想你無病無痛 
只想你脫離苦難 
只想你奔向自由
只想你永遠開心

7 則留言:

  1. sorry to hear that, u take good care...

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心,早2星期想回應一下,但再睇返個post就頂唔住了...
      會珍惜生命,更要好好生活,向前看.

      刪除
    2. 見到你回覆真好... 最緊要保持身體健康...
      待好多了,再同我地見面 :)

      刪除