2014年12月7日 星期日

香蕉麵包蛋糕

很高興, 家姐囡囡中學畢業了, 更值得高興係她能夠順利升讀心儀的大學, 學習有興趣的科目, 除了個人用功努力外, 信相得到校長推薦信也有點點幫助. 
早前知道她收到中學信件通知出席畢業典禮, 領取個人3個獎狀, 並作為班代表上台領取畢業證書, 一個既開心又難忘的日子, 但我竟然忘記確實日期, 前日早上臨時用家中物資做左個"香蕉麵包蛋糕", 晚上送給她, 希望給她小小驚喜. 

麵包: 香蕉蓉
餡料: 洋蔥薯蓉
裝飾: 紫薯粉

胆粗粗, 跟書新嘗試了香蕉麵包, 棄用橄欖油依足食譜加入牛油
諗諗下, 中間有餡食落會無咁dry, 就炒香洋蔥拌入薯蓉做餡料


香蕉麵糰打好後, 隨手抽取一小份混入紫薯粉做裝飾
"Congratulation" 實在太長了!
要用香蕉切片圍邊突顯一下香蕉麵包嗎?
都係唔好, 香蕉焗完個樣應該灰灰黑黑唔多靚仔
簡單用AS代表她的名字, 加個V手勢, 再加5粒星星


模仿蛋糕製作2層, 完成



剩餘的紫薯麵糰隨便裝飾一下


剛出爐的香蕉麵包蛋糕都幾堅挺, 頂得住

我同葉先生隔天的早餐


我的香蕉麵包蛋糕, 出爐回温後, 上層有點重量關係, 下層有點被壓扁了


昨日收到她Whatapps切 "香蕉麵包蛋糕" 照片
無論我的麵包餸菜有幾奇怪有幾難食, 她都必定棒場支持, 真乖乖, 呵呵!


我的早餐


沒有留言:

張貼留言