2014年12月18日 星期四

Beurer UB33 電毯


越來越唔襟凍, 而季候風又一個接一個, 
清晨早操時風勢特別強勁, 有時好似打緊風球咁, 
都唔知係晨早食左西北風, 還是係日間補眠時中招,
所以近排早上遲左出動, 遲又有遲的好,
做運動之餘可以曬下個人, 順便又曬下我的珍珠蕃茄仔,
冬天陽光真係好舒服



早兩日趕及最底温度前, 出尖沙咀買左德國Beurer UB33 電毯
店員阿叔好好人, 試完電毯至收錢,
店舖只收AE咭, 但我無帶, 又唔收Visa同埋無EPS,
我話可能唔夠現金, 一路數錢一路問阿叔可唔可以等埋我出去襟錢至收工,
當時阿叔話$700得喇, 可惜我全部現金只有$684, 
咁阿叔就話當現金價收$680啦, 
實在太好人, 仲留返4蚊雞過我砸袋, 
結果, 用現金買慳左$70, 哈哈哈!


4 則留言:

  1. 好野,你買左喇,咁你以後上床時可以暖笠笠喇 ^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您早前的電毯分享, 加強左我購買意欲^^
      被窩暖笠笠真係好正, 尤其是日間補眠休息時, 手腳又特別凍冰冰.

      刪除
  2. 唉 ~ 依樣野 我都想參與好耐 ... 但 ....... 怕比呀 BE 貓 搞掂 ... 所以 仍然未出手

    回覆刪除