2018年5月10日 星期四

大麥.檢查報告



食大麥對付膽固醇已經幾個月
上個月滿心歡喜咁做咗驗血檢查
到底大麥對我家嘅成效有幾多?


一直對大麥食療抱有好高祈望
但是
睇完報告就有些小失望
因為壞膽固醇數字只係輕微下降
而葉先生進食大麥嘅份量.次數都比我小
壞膽固醇數字同樣係輕微下降
下降幅度就比我再多些小

雖然大麥對我家嘅效果唔係好明顯
但都有朝住合格方向去
只係慢人小小
所以我家仍然會將大麥加入日常飲食中
唔理中式.西式.日式.韓式
煮咩菜式都會嘗試加些小大麥

瑤柱蒸水蛋


水牛芝士車厘茄


大麥本菇秋葵


押麥藜麥飯


綠豆麵


Rolled Barley早餐

依款消耗非常快
下次去泰國要入多d貨


大麥担担麵


花甲九層塔天使麵拌大麥


大麥三文魚蘑菇通粉


大麥花甲蝴蝶粉


牛肝菌押麥飯拌大麥


押麥蔬菜薯餅


Phad Thai 拌大麥


大麥蘑菇白汁


大麥素菜雲吞

餡料: 蓮藕、木耳、紫甘荀、冬菇、小棠菜、薑米、雞蛋
最後加入些少麥皮、大麥片吸水


將幾個素雲吞拌重口味醬汁變紅油炒手

芝士蘑菇車厘茄Pizza



早前睇"尹餐廳"第一季.第二季
跟住內容煮咗幾味...
泡菜前餅配大麥

指定要有蝦


Encore泡菜前餅配大麥片


炒雜菜配大麥


好認真咁跟足做法將各種蔬菜分開炒
蛋白蛋黃都有分開煎


雲吞雞蛋拉麵配大麥


泡菜炒押麥飯


泡菜應該要切細的^^


Encore泡菜炒飯


睇"姜餐廳"就學煮蛋包飯
慢慢煮一人前個樣免強過得去



後來試煮二人份量就攪唔掂

有人等開餐所以好緊張
蛋皮好丑樣




一人前
紅菜頭濃湯大麥通粉


幾味大麥豆漿湯





依個一片片唔是河粉
係上海雲吞白皮
放湯滑嘟嘟好好味


幾味湯麵拌麵










幾味押麥蔬菜炒飯






幾味拌大麥





仲有用咗紫甘荀嘅黑蚊蚊韓式炒雜菜


就快出發去沖繩玩
訂好機票開始有麻疹報導
訂好酒店麻疹個案增加
為咗安全
好聽話咁去打麻疹疫苗
(因為緊張大師話唔打就取消行程)
而响亞馬遜訂購嘅押麥已經送到酒店等緊我哋
若果逛超市時見到押麥會再入貨都唔定^^














3 則留言:

  1. 睇你整啲料理好多款色,你好有心機呀,讚!
    我比較鐘意押麥多啲,方便好多吖麻...
    大麥仲未開始呢... :p 不過你上次比嗰個 tips 都好幫到手,食完啲押麥就會開始大麥 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實都係簡單野,復習量多就會攪唔掂架喇!
      係呀,我都覺得押麥好方便,若果煮飯嘅話一定會加返袋^^

      見你快一年無更新,我久5久就會入去昅昅...
      睇返自己都越來越少出post記錄,估計同我一樣 => 懶了!

      刪除
    2. 係呀,懶左寫野...=.=
      都係同你一樣,久唔久都上黎睇下你地嘅近況架 ^^

      刪除