2017年5月31日 星期三

首爾櫻花2017 Day 2

7 Apr 2017 Day 2 ~ 安養川櫻花路、SaveZone、SeaLaLa汗蒸幕、永登浦

整段"安養川櫻花路"好長好長
沿途有幾個地鐵站到達
我哋選擇由"秃山站"行去"加山數碼園區站"
貪佢中途可以到SaveZone百貨公司放午餐




晨早先去清溪川做運動後
返酒店食埋早餐就出發到秃山站
响站外小食檔買定一條紫菜卷飯 W$1,500
之後行約5分鐘到櫻花路


雖然櫻花路開花情況只係剛開始
我哋都影咗好多好多相 ^^


















蜜蜂好忙碌....







屋民好幸福
櫻花樹下.散步.跑步.健身....
沿途有多個運動區.休息區



仲有單車徑




兩旁滿開一定好靚




依日SaveZone百貨公司門外有小攤檔
唔買都睇下



簡單食咗午餐 W$4,000+W$4,500



之後繼續行櫻花路
賞下影下一d都唔覺累
直至葉先生催促幾次至肯走
黃昏前去到文萊站"SeaLaLa汗蒸幕 & 水世界"
入場費每人W$8,000+租衫費W$2,000 


澡堂浸泡區多數都係唔洗煮晚飯嘅大嬸阿婆
葉先生果邊亦只有三幾位大叔
場內大堂休息區唔覺有遊客亦唔多本地人



今日行咗好多路, 要消除一下疲勞
靜靜地眠咗一陣, 好正 
超甜米水+雞蛋W$5,500



玩完行去附近永登浦Time square
襯壽司店打洋前食個遲晚餐


宵夜魚板W$750


清甜水果


明日: Homeplus、 Emart、 蒸蟹吃到飽





6 則留言:

  1. 韓國既櫻花都好靚.
    我都想試下汗蒸幕,但...老公同我都對韓國既興趣不大

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國, 到有興趣至去會好玩dd
      不過興趣依家野, 係可以慢慢培養 ^^

      刪除
    2. N年前去過一次(釜山+首爾).可惜 .... 至今都未培養到第2次既興趣

      刪除
    3. 哈哈!
      我哋都有個地方未培養到第2次既興趣......新加坡 @@

      刪除
  2. 櫻花真係好靚 ^^
    去首爾咁多次,都未感受過汗蒸幕 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都未玩過汗蒸幕, 我哋都係第一次玩咋 ^^

      刪除