2016年1月24日 星期日

台北2016~手信購物

今次行程多數天陰陰加微微細雨, 最啱行下超市逛下書店
大部份都係平過香港至買^^



想去陽明山浸温泉及到竹子湖賞馬碲蘭
因天氣差臨時取消唔去
原來竹子湖以前種植出名的蓬萊米
响超市見到蓬萊米,小米,糙米....
雖然平唔過759, 而且來自花蓮,
重點係有益的糙米N$119減價中, 是但啦, 買一包


"李錦利"八仙果N$150好近捷運龍山站


葉先生一位移民加拿大20多年的中學同學一家亦到台北遊玩
難得大家同在外地旅遊, 出發前相約好一起到101附近吃晚飯
估唔到當晚竟然送我哋一盒鳳梨酥
禮尚往來, 到"佳德"買太陽餅返港時回禮
"佳德"果然有性格, 無茶點無試食, 晚上去亦都無貨


臨時轉為購買一盒鳳梨酥
太陽餅售完, 其次想試綠豆碰, 怕又貴又甜, 十五十六....
葉先生話專程去到, 買綠豆碰同鳳梨酥可以浸完温泉試下味道
我當然唔反對啦, 綠豆碰只有幾日食用期, 唔甜好好味^^



康是美, 牙線孖裝買一送一超級平呀

GU減價貨品的價格才跟日本相約, 都係日本買的較開心

有機店買的染髮劑N$340


國際通用的慳電燈泡



台北車站地下街Y13出口太原路有幾間烘焙包裝膠樽瓶罐店
當日黃昏至去到, 好多野睇, 可惜大部份6:30關門







買咗幾款豆漿袋試下


買咗幾本書


Carol的書剛好有79折
買咗一本"麵點新手140道", 慢慢睇慢慢試



最後响7仔買咗温泉蛋返泥至試食


睇唔出咁好味



香港今日好凍, 荃灣下午只有2.7度


流浮山落小冰粒,大帽山道路冰封,飛鵝山路面結霜,太平山有冰柱....
早2日儲備定糧餉   
好在舊年買咗電毯+暖水袋+暖爐
乖乖地留响屋企避寒!



8 則留言:

  1. 係台灣買整糕點用品.平香港好多嗎 ?
    唉 ~ 我依面都好凍 . 雖然岩岩係雪國返黎.但原來我只係入左第2個雪櫃 0.0"

    回覆刪除
    回覆
    1. 行咗一陣, 感覺價錢差不多.
      真係未見識過咁凍嘅香港, 今朝得5度襯出陽光都有落公園做氣功, 空氣好好.
      雪國返黎? 最後有無抬部機返來玩?^^

      刪除
    2. 我又努力寫梗遊記啦 !! 得閒過黎睇下啦 ^0^

      刪除
    3. 你每次都好快手,好心機又好詳細, 真係要慢慢睇至得^^

      刪除
    4. 唔快手怕唔記得呀 ^.^"

      刪除
  2. 我上次去台北都抬左包花蓮池上米返黎,總係覺得好味好多 :)
    睇黎我下次去台灣要會一會呢隻溫泉蛋先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己抬返黎食起上黎特別有感情,上次沖繩產包大米都未開^^
      我學咗你去玩時買包當地米都幾好, 反正依家好小買零食, 行李自然多咗
      空位!
      溫泉蛋有糖心外層入味又唔會太咸, N$42一包有2個, 每個獨立包裝, 值得一試^^

      刪除