2015年12月31日 星期四

氣功二週年

月中覆診, 癌指數正常, 而胆紅素足足8個月才回落到較接近正常範圍, 我亦足足8個月未食過蕃薯了, 好掛住蕃薯懶人餐.






今次食韓燒慶祝, 喜歡的福麵, 留待下次了^^
每樣都好好味, 可惜我同葉先生回家後各肚痾咗一次 =.="




學習氣功2週年, 開初2個月已經學會了適合我的功法步法
其實, 可以唔再需要去八鄉氣功場練習的, 但葉先生一直堅持(挾持)每星期日繼續陪我到八鄉, 主要因為每滿15次到氣功場練習, 學員可被安排給氣功大夫打脈, 看看身體狀況, 平時從師兄師姐口中得知大夫好小讚人的 
每星期都有同學夠數見大夫, 而名額有限, 想確保有得睇自然要提早到場, 但大家心態都想知有無進步, 即係要鬥早了



由於氣功場只有學員可以進入, 親人朋友要在外面公園等候, 鄉郊地方, 夏天特別熱又多蚊, 冬天又特別凍. 就停止去氣功場練習問題, 先後與葉先生討論好幾個會合. 我當然明白葉先生堅持的目的, 而我認為星期日可以換個方式, 一起去郊外行山同樣有益.

11月給氣功大夫打脈, 終於得到氣功大夫的正面評價, 我自己也感覺氣色身體各樣都良好, 加上本月中腫瘤科覆診檢查大至正常, 與葉先生再討論後決定12月20日最後一次到八鄉氣功場練習. 

這個聖誕假期, 我哋帶傋下午茶點, 就去咗城門水塘熱下身了.


月中參加 "鄭錦忠氣功同學義務輔導康復中心" 25週年晚宴, 席間有氣功大夫講話, 有學員經歷分享.   

學習氣功而成功抗癌的同學唔少, 但因種種原因而復發、擴散、離世的例子亦有.

有一位差不多時期到八鄉的同學
精神唔錯但病情一直未受控
近半年電話停用了, 失去聯絡...
李婆婆, 希望你健康平安. 

這個月有二位戰友離隊
一位相熟的同學, CY, 願您一路好走.
一位佢唔識我的同學, 鄺佐輝, 願您一路好走.




每次到八鄉都會經過一個公園
有時一地木棉花, 好靚


有時一地棉花球, 都好靚, 但有排清理




每次都會見到依幾棵老樹
好喜歡, 好有生命力


2016年開始
希望每星期都親近大自然, 呼吸新鮮空氣
當然, 仍然會每日氣功練習, 食中葯調理身體
學習慢活, 今天做不完的事明天做
凡事包容忍耐, 不緊張不計較
珍惜每一天.    






17 則留言:

  1. happy 2016 ^^
    "凡事包容忍耐, 不緊張不計較" -->我都學習緊,中醫時時叫我唔好咁緊張,放鬆啲... 大家都加油啦 :)
    好吖,多啲親近大自然,心情都會舒暢啲架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿肥, 心情絕對影響病情, 大家都加油啊! ^^

      刪除
  2. 間韓燒貴唔貴 ? 好似好好味咁 ^0^/

    回覆刪除
    回覆
    1. 環境+味道都好韓FEEL, 7點前結帳有折, 折咗好似2佰幾 ^^

      刪除
  3. 留到言喇~
    我都想去學氣功,但打唔通電話。
    請問如果就咁去,佢係咪一定唔收?
    平日有冇人喺入面架?
    thanks!

    Carol

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思, 早2日至回港,遲咗回覆

      鄭錦忠氣功同學義務輔導癌症康復中心 T:24886443
      逢星期日下午2-5時至有人接聽
      全部義工, 平時無人留宿
      直接去唔收的, 一定要預約
      亦要帶2張近照(1張做證件, 1張留記錄)
      打通電話, 義工會再講解
      場地有水機有廁所, 記得帶蚊怕水
      (只收癌症及紅班狼瘡症)

      刪除
  4. 唔該晒你~上星期日打通左喇~
    黎緊星期日去上堂~

    Carol

    回覆刪除
    回覆
    1. 忘記動作.有唔明白.唔洗怕醜
      主動揾返你的師兄/師姐問
      佢地每位都好好人的 ^^

      刪除
  5. 第一堂教左少少,行左幾日,條腰有啲攰了��
    你係咪真係一日行三次??
    介唔介意講你咩病呀?

    Carol

    回覆刪除
    回覆
    1. 初學要顧及手.腳.輕轉腰.呼吸, 真係唔容易
      行多幾日就會上手, 佢又叫逍遙步,放鬆身體自然咁行會好d, 努力啊!
      我無1日3次 ((( 你唔好學我呀 )))
      卵巢癌

      刪除
  6. 我都有一日3次,遲啲仲要返工,仲困難-_-#
    你係做晒療程先去學氣功?
    見你週圍去,身體都好好~ 祝我地身體健康*^O^*

    Carol

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇一日3次先啱~>_<~

      Carol

      刪除
    2. 返工+練工, 真係要好好安排一下時間
      如果可以, 最好早睡早起做早課, 空氣好效果更好
      假日時間就如常操練
      大家都要努力, 身體健康 ^^

      刪除
  7. 其實點解一定要有癌症才可以學?健康的人可以學嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 據我所知,中心係義務教授形式營運,資源有限之下,定必係緩急有序,重証優先.
      若果健康正常,有各式各樣嘅運動/氣功可以選擇^^

      刪除
  8. 24886443 電話冇人接,請問有無其他聯絡方法?唔該晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果無變更, 義工們只會星期日到現場接聽電話的, 你過幾日再試打入去.

      刪除