2015年11月26日 星期四

千層蔥油大餅(一)

大餅尚未成功, 仍需努力!






當日唔夠時間, 所以掉咗入雪櫃低温發酵, 隔天回温處理 


好彩對折第2次前發覺未掃油, 可以撥開蔥粒補救


幹開灑上多多芝麻


用咗些少水煎下焗下, 外皮酥酥脆脆, 都唔錯


可能太厚, 煎焗時間唔足夠, 千層效果唔明顯
而且中心位置好似有些少未熟透咁樣 =.="


配碗魚柳芫茜粥





2 則留言:

  1. 蔥油大餅,又係我家老闆至愛 ^^
    你又提左我好耐冇整比佢食 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家葉先生對所有無料包點或者餡料唔夠多...都唔多愛
      而我無麥要求比較隨和, 厚餅.薄餅.有料.無料.我都愛^^

      刪除