2015年9月2日 星期三

沖繩8天自由行2015(春)~手信購物

就快再去沖繩, 整理相片重溫一下

順便睇下有咩係想買又無買到^^

遊記, 真係唔知何年何月至去寫
今次2支公自由行
要觀光乘坐巴士一D都唔平
而且想去的景點大部份已經去過了
所以無咩特別行程
最啱响市區行下超市, 食下, hea下





新出品口味, 買咗一樽做手信


沖繩縣產, 買得!


衣物波鞋, 大家差唔多咁多



藥房小小用品


赤嶺站雜貨店又再見到, 好得意, 真係想買黎試下


日用雜物一小堆


睇啱一塊厚砧板Yen1,598, 一面切生一面切熟

日本製, 有3款尺寸


左面日本製防蚊罩Yen495 (最細號) 
右面百元店中國製手工用料差幾皮, Yen100係咁上下

好啱防蚊蠅


有4個大細尺寸, 餸菜多多罩都得到


行程最後又去超市買餸
哈哈! 全部沖繩縣產, 買得! 買得!

乾燥水雲


去年10月乘坐單軌車的車票入閘時仍然係要入票過機的
今年4月乘坐已經改為好似八達通咁輕觸式, 方便得多




4 則留言:

  1. 沖繩確係一個幾天 hea 遊嘅不錯地方,久唔久都會想返去...
    個防蚊罩好 ok 呀,下次去入貨先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰國唔去得, 日本唔比去, 沖繩變為首選^^
      防蚊罩好幫得手, 尤其係施肥後特別多蚊蠅@@

      刪除
  2. 岩岩先發現...原來你個沖繩我都未睇呢 =.="
    我都好想去沖繩玩.但得我一個架車...怕應付唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都唔識渣車架, 以我2次跟家人沖繩自駕用GPS好方便
      當地人渣車好有禮, 路面情況唔似香港咁有壓迫感

      刪除