2014年11月4日 星期二

沖繩8天自駕遊2014(秋)~手信購物

買下買下都買左一堆返黎, 實用居多^^



超市蔬菜食物唔耐放, 大部份响頭個星期已經處理完沖繩料理


葯房超市手信, 全部送人的, 留左盒紅薯百力滋做我的零食


高纖餅, 香港比較少見, 就算有都唔平, 只見過一次阿信屋有賣接近30蚊



潤手霜


紅薯味、黑糖味百力滋


水雲好有益, 最啱送至親


仲有沖繩名物, 紅薯撻、鹽餅葉先生公司手信


百元店, 買左一堆輕便雜物


耕種物件, 水芹、小松菜種子, 尖咀水壺, 膠墊

葯房超市物品

蒸氣溫熱眼膜, 未用過亦無格價, 日元下跌應該比香港平, 本來想試5片裝的, 但14片比5片裝更化算^^


護膚品一向唔講究無深究, 今次試3D化粧水及卵肌洗顔

天然染髮劑


葯物, 有時間的話要行多幾間間格價
維他命B雜、感冒葯最平新都心附近的天久樂市葯房

運動衫特價居多, 我每天做運動佔的亦比較多



打風落雨關係, 便利店雨衣好搶手, Yen500


依套衫係米好靚呢? 特價品不設試身不設退貨, 老媽好啱身好歡喜, 早2日著住去飲


OMRON HBF-217電子磅Yen3,980未計稅
依個電子磅功能多多, 輸入個人資料後, 每次上磅會自動識別作出比較, 好方便好好用, 有體重、體脂肪率、內臟脂肪、骨格基率、基礎代謝、BMI、年齡推算......... 


最愛這個電子磅,  測我的體年齡37才, 好識氹人, 攪到我日磅夜磅, 瞓醒起身磅、食完野磅、去完廁所又磅, 晚飯完再磅, 時時都想磅下睇下歡喜下, 37才^^  

4 則留言:

  1. 嘩嘩嘩,你收穫多我好多呀 ^^
    龍角散我屋企長期都有存貨,對喉嚨好唔錯 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有包5kg白米羨慕死我^^
      龍角散真係靠得住, 依家越來越多新口味.

      刪除