2014年1月7日 星期二

聖誕城門賞楓


城門水塘也有楓樹, 但唔多, 沿途只有零散三數棵, 好容易錯過.








午餐, 有自家壽司飯, 簡單用紫菜包住食已經好好味, 亦有自家香蒜蘿勒吐司, 大姐準備好的碎蛋沙律抺醬忘記帶, 有叉燒及至愛南記春卷補上, 可惜我唔食得. 

望愛我的人及我愛的人個個健健康康!




6 則留言:

  1. 我都有行山(青衣徑)亦係較小紅葉,唔通真係要入大棠同人迫?!
    等我過兩日update blog分享下先。
    你要繼續加油努力吖!👊👊👊

    回覆刪除
    回覆
    1. 等你.......
      原來青衣徑也有紅葉, 路段會有馬騮滋擾嗎? 上月有家人到大棠拍楓, 好靚.
      多謝你的支持, 到最後一針了, 無驚無險只有手腳麻痺.

      刪除
  2. 放心青衣冇馬騮的,仲可以見到青馬大橋、都OK㗎。
    你要加油吖!祝一切順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會都想行下, 大橋影夜景應該好靚.
      Tks!

      刪除
  3. 再到訪你個網誌知道你身體出了毛病,我不知說甚麼好,只想和你打打氣,葉太,加油呀 :)
    新嘅一年我祝願你同你家人身體健康,開心每一天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的支持! 有病醫病, 最難捱的總算捱過了, 我會加油的. ^^
      也祝你及家人健健康康, 幸福快樂! _

      刪除