2013年11月14日 星期四

化療第一針~第17-21天

01/10/2013 化療第一針~第17天 
每晚會醒2-3次, 主要係身體發熱而醒, 因為賀爾蒙改變加上現在化療葯物的影響, 其次係需要轉換睡姿而醒, 術後至今仍未可以隨意轉身, 但可以隨意在床上左左右右移動身體轉換涼快位置, 因為謹慎到不得了的葉先生怕睡眠時無意間踫撞到我的傷口, 及化療其間又為我著想減低感染細菌機會, 所以睡床睡房就給我獨佔了(這麼多年來, 試過半夜被睡夢中的葉先生拍打好幾次了, 我當然贊成); 雖然側睡未能持久, 但每天嘗試側多些少側耐些少地進步.  
今日國慶午餐由我下廚~煎腐皮卷, 終於可以在廚房集中精神整東整西, 心情特別好, 當然會額外小心避免刀傷燙傷.





材料: 冬菇, 甘荀, 蘆筍, 木耳, 粉絲, 洋蔥, 薑



05/10/2013 化療第一針~第21天
一連幾日大量脫髮後, 這2日開始減慢速度, 頭髮剩餘約2成, 分佈平均, 唔會一撻撻光禿禿, 葉先生怕我難過話去剃頭陪我, 聽了當然感動, 想下想下隨即笑左出來, 葉先生莫名其妙, 我回答: 我有假髪嫁喎! 假髪早在化療前由姐夫車我出旺角購買的, 仿真度高而且透氣又唔會焗, 明日出門到醫院第二針要用了.
今日係第一針最後一日, 回想最辛苦係落葯第一個星期, 副作用出現時什麼都不想做亦做不了, 最緊要避免受傷及著涼發燒, 並且儘量食同休息, 其餘有精神的日子時間都好快過, 晨操、睇書、追韓劇、小睡休息、上網、簡單家務、飲飲食食、大排毒、小排毒.......其實都好忙下, 捱過左第一個療程, 又過一關了, 加油啊! 葉太!





5 則留言:

  1. 加油呀! 要相信自己, 為了你愛的人, 和愛你的人, 你必須加油! 努力! 撐你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您的支持及打氣.
      剛開始第4針, E幾日都好辛苦, 仲有2針, 有安排捱.

      刪除
  2. 歡迎呀 ~ 身體好 d 未 ? 之前重以為會同你失散呢 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 您好; 化療作戰中; 見你响Yblog有留地址, 但已無法回應; E度好多分唇都未識用;

      刪除