2017年9月12日 星期二

簡報四週年





上個月
一位大叔戰友送我一本剛出版書
" 癌症謬誤100解 "
依本書收益不扣除成本全數捐贈予香港防癌會
大叔正在接受復發治療抗戰中
希望今次用葯對佢有幫助
能夠達到控制效果

今年大檢報告同往年差不多
幾個後遺症問題仍舊繼續觀察住
而甲狀腺等小問題亦會繼續追蹤先

最近都在忙做資料搜集
要準備下個月 "瑞士+奧地利之旅" 
可能係集中精力攪到個腦有D實實地 
竟然忘記了結婚週年日 
唯有舊曆至補返數 ^^




4 則留言:

  1. 開心終於見到你出現,冇事就好 ^^
    我自己都衰懶,啱啱至見到你個 post
    正呀,又去歐遊,奧地利會去 hallstatt 嗎? 超美,如果去真係要住番一晚或以上,我上次即日來回好趕囉 ><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿肥, 謝謝您. 為左揾資料我都好耐無巡blog, 上網耐d手指又痛, 腳又水腫 ^^
      Hallstatt會去啊! 你講得岩, 真係超美, 見人家影晨早霧湖境靚到不得了.
      即日來回想像得到有幾趕, 上埋Five fingers就更趕, 我哋鐘意慢慢行下睇下影下...
      初計劃時想住一晚Hallstatt火車站附近, 但考慮到住宿點太多會勞累, 後來以Salzburg為發射站, 體驗另一種勞累~即日來回^^

      刪除
  2. 結婚週年都忘記,咁最後邊個發現呢😂

    神奇女俠

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎咕! 邊個發現已經唔重要...
      重要嘅係舊曆果日因為出門旅遊都係忘記了 @@

      刪除