2017年6月14日 星期三

首爾櫻花2017 Day 4

9 Apr 2017 Day 4 ~ 慶熙大學櫻花、東大門設計廣場

間唔中响街上會遇見依個情況...
有人嘅褲腳攝咗入隻襪到
九乘九都係男人
心諗點會咁樣樣就出門口架? 
今日
去慶熙大學睇櫻花
响地鐵回基站落車時至發覺 
我竟然有隻褲腳攝咗入隻襪到
點會咁架!  好瘀呀!!  失禮死人呀!!!
噢! 由酒店出發到回基站
個衰佬全程都無望過個衰婆 >.< 




慶熙大學, 地鐵回基站1號出口轉巴士直達













校園內靚靚白色木蓮花都唔小






叫葉先生又幫我影返張扮下大學生
不過唔係揸書本係揸住地圖 ^^






返落回基站放午餐
車站斜對面就係《太陽的後裔》嘅
"喜來稀肉" 燒肉店
行過小小仲有一間好吸引嘅菜包鹵豬腳"元奶奶包飯"
韓巢網譯名"合滿怡包肉"


好想入去 . 好想入去 . 好想入去.
已經食過韓式自助餐、蒸蟹吃到飽
又真係唔可以咁貪心日日挑戰底線...隔日先啦^^


午餐
魷魚飯W$6,000、蕎麥涼麵W$6,000




東大門設計廣場






我哋由頂樓開始向下行 
轉咗幾層樓梯之後又轉幾層長斜路
轉.轉.轉.落地面



有位年青長髪美少女選擇向上行


首爾站樂天超市休息
四維行下後
兩份食一個美味蝦堡餐W$5,400



晚餐
海鮮豆腐湯飯+燒肉餐W$6,500
蕎麥水冷麵+燒肉餐W$6,000




好好味


好好味



明日: 石村湖櫻花路、樂天超市




4 則留言:

  1. 去過首爾幾次,冇去過慶熙大學,原來咁靚架 ^^
    你响首爾好識搵食,我地來來去去都係個幾間... 下次去之前黎呢樹溫下書先 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都係第一次去參觀, 雖然校園唔係好大, 但都影咗好多相
      其實唔係好識揾食咋,多數見食肆門口有相睇至敢入去,除咗幾間特別想試食外,其餘都好隨便咁行到邊食到邊^^
      (補充咗店舖相片、價錢)

      刪除
  2. 哈哈 ~入鄉隨俗一齊攝 ^0^
    慶熙大學好靚,同D 櫻花好襯

    回覆刪除