2010年2月7日 星期日

Leonidas 朱古力

Leonidas Chocolates&Cafe 比利時朱古力專門店

早年蘇絲黃在有線"一粒鐘真人Show"節目中介紹過一對夫婦, 上月無線時事節目亦有專訪, 他們的兒子有言語障礙, 因為政府對言語障礙兒童的支援實在有限, 而輪后有關專業治療人數眾多, 但私營開辦的治療費用非常昂貴,所以他們為言語障礙的兒子設立基金作為日後治療用途.
後來兒子不幸過身, 他們開辦 "庭恩兒童中心", 將為兒子設立的基金經營餐廳及零售比利時朱古力,扣除日常開支後的收入, 全數支持庭恩兒童中心, 幫助低收入家庭的言語障礙兒童.

第一次買朱古力, 有點貴, 剛巧特價, 支持一下.

食用期只有1星期, 過年前再到青衣取貨.

影左2張相即被職員阻止.




訂完朱古力, 順便買2件cake.



朱古力慕士~ 濃濃朱古力味.



蛋白檸檬批~檸檬香, 有點點酸.







1 則留言:

  1. hi.
    可否給我店舖地址.我好喜歡吃朱古力. 又可以支持庭恩兒童中心, 最重要能幫助低收入家庭的言語障礙兒童. 真係一舉兩得.
    我兒子也是輕微言語障礙.我以前幫兒子排期睇政府.要等足一年多先有得睇.最後我只有先看私家.真係好貴$800一次
    靠政府.真係C得

    回覆刪除